Sunday, September 2, 2012

Minu esimene pulm: Raine ja Aivar

Juulikuus avanes mulle suurepärane võimalus minna pulmafotograafiks. Esiteks võlgnen selle eest tänusõnad Stenile, kes mind enda tädile soovitas ning teiseks pulmapaarile Rainele ja Aivarile, kes usaldasid minu lühiajalist kogemust ja andsid mulle võimaluse pildistada enda elu esimene pulm.
Kuna see oli ühtlasi ka esimene pulm, kus ma üldse olin käinud, oli kõik minu jaoks täitsa uus. Pulmapäev oli ilus: algas maavalitsuses, rongkäiguga sõideti läbi Pangalt ja Kaalist ning pidu toimus Aavikunurga puhketalus.  Pulmapaar oli väga tore ning kuigi tunnen, et arenemiseks on ruumi veel küll ja küll, võib esimese pulmapildistamise lugeda üsnagi õnnestunuks.
































Palju õnne pulmapaarile! :)

No comments:

Post a Comment